Kingdom hjerter maks item slots

Kingdom hjerter maks item slots h1>

Selv om det kan v re mye a diskutere i en seksjon som er utformet for a hjelpe spilleren til a forsta spillet bedre, gjor Re: coded en fantastisk jobb med a veilede deg pa nye spillelementer som kommer opp midt i eventyret ditt. frekvens ogsa. Sa, vi kommer til a ga videre og hoppe over til mer intrikate ting.

Bekjempelse og alle ting relatert til a bote deg for a slass, utgjor en fettete del av gameplay kjottet, og a bygge en solid forstaelse av kampmekanikken gjor din opplevelse med disse mye mer behagelig og engasjerende.

Forst av alt, for de av dere som ikke er kjent med Kingdom Hearts-serien, er kampen en blanding av sanntidsbekjempelse og noen tradisjonelle RPG-elementer. Kanskje er funksjonen av storste betydning, Command Deck, plassert i nedre venstre hjorne av skjermen, som brod og smor av dine kampevner, bortsett fra dine grunnleggende ferdigheter ved a angripe, hoppe, rulle osv.

Og her kommer et viktig punkt. Kommandoene du har tilgjengelig pa Command Deck er de eneste evner eller elementer du har tilgang til nar som helst! Dette betyr at alt du henter, begynner som et konsept til du holder det pa Command Deck, der det endelig har noen applikasjoner. Trykk pa Y-knappen for a bla gjennom alternativene dine, og X for a bruke dem. Hver plass pa Command Deck kan tilpasses med staver, angrep og gjenstander for bruk i og uten kamp. Fa tilgang til dette via kommandorammen.

En advarsel: Du kan ikke tinker med Command Deck nar du har gatt inn i kamp.

Et sv rt viktig notat om a bruke en kommandofunksjon er at hvis du er skadet mens du stoper, er evnen kompensert fullstendig og gar inn i nedkjoling som om den er blitt kastet.

Ingen krav til bruk av magi og evner? Det er flott, men ikke sa fort! For a forhindre at du bare spammer, gar du gjennom kulde (spillet bruker uttrykket «reload») til de er neste tilgjengelige for bruk. Hoyere nivaer staver tar vanligvis lengre tid a kjole ned, men en heldig Overspec kan redusere denne gangen.

Dette er kontrollsenteret for a bestemme hva som gar i Command Deck og, til slutt, det du bruker i kamp. Antall spilleautomater du har varierer med din vekst i Stat Matrix, men vi vil holde det enkelt for na og si at du har fire sporgrupper, noe som betyr at du har tilgang til totalt fire evner pa dekk. Vi kan ytterligere forenkle ting og fortelle deg at du bare velger en evne – uansett hva den kan v re og installer den pa den forste sporet i gruppen, men det ville gjore deg stor skuffelse. Her blir det morsomt.

Hva om vi fortalte deg at ved a tildele to separate evner i de bla sporene, kan du muligens syntetisere en oppgradert eller helt annerledes og mesteparten av tiden, mer fantastisk evne i det rode sporet? For eksempel, par Fire og Quick Blitz sammen for a produsere Fire Edge, Cure with Fire for Fira, etc. Dette apner i hovedsak en verden av utallige (men endelige antall) syntese muligheter.

Nar du beseirer fiender, oppnar de installerte evner Command Points til de nar en CP Max (illustrert med et utropstegn) og kan konverteres til den syntetiserte evnen permanent. Dette multipliserer mulighetene enda mer! Konverterte evner har ogsa en mulighet til a kontraktfore en tilfeldig Overspec-eiendom (C eller R). Disse er nyttige for a laste opp evnen raskere, fylle klokken maleren raskere, eller til og med begge! Merk at en enkelt kommando kan optimaliseres og overspec’d flere ganger til den nar CR lvl. 100.

Alle evner bruker opp en viss prosentandel minne, som ikke skal overstige 100% totalt.

Du bruker Elementer pa samme mate som du bruker kommando, med mindre du er ute av kamp. Du kan bruke elementet ved a ga til kommandorammen, bla til fanen Elementer, og deretter trykke pa Y for a bruke den.

Nivellering av karakteren din er fortsatt en gameplay-stift, men i motsetning til i den tradisjonelle nivelleringsforstanden oker karakteren din ikke med niva. De er faktisk oppnadd individuelt og diskret gjennom ulike stat bonuser tildelt chips som ma installeres pa Stat Matrix, som egentlig er et gigantisk hovedkort fullt av CPUer, ledninger, tilkoblingsspor og en rekke andre gizmoer. Det viktige a vite er at du plasserer stat chips, som Level Up, Strength + 1, eller til og med Blanks, i de tomme sporene for a bane vei til andre CPUer og store brettetheter. Mens Command Matrix utvikler evner du bruker, utvikler Stat Matrix din karakter, hans stotteferdigheter, antall tilbehorspor som han kan ha, og det pavirker selv visse spillmekanikker!

Stat Matrix utvides med hver verden du besoker, sa det hjelper med a bestemme hva og hvor du vil bygge til. Det er ogsa noen kjennskaper som holder denne karakterbyggingsprosessen interessant. Nye verdener betyr nye CPUer, og noen av disse CPUene kan koble sammen, og derved effektivt doble effekten av flisene som ligger innenfor de forbinder slots. Husk ogsa at nar sjetonger er satt ned, kan de ikke fjernes, med mindre de er tomme sjetonger til a begynne med. De kan erstattes av andre stat chips.

Det er et par flere nyanser av Stat Matrix a l re om, men vi vil forlate spillet for a fortelle deg om dem!

Sett slike chips som Level Up og andre flotte stat-boostere mellom CPU-terminaler for a doble nivaene og resulterende statistikk.

Den siste, men absolutt ikke minst, av matrices, gir Gear Matrix din nav rende utstyrt Keyblade, ferdigbevegelsen, og vedlegg. Antall vedlegg kan okes ved landing pa riktig sted pa Stat Matrix.

Klockemaleren og dens tilhorende evnestrom gir ytterligere fleksibilitet for a bekjempe ved a legge til dybde til Keyblade du bruker. Hver Keyblade har sitt eget evnestr r som gir en unik kant i kamp. Du kan se og fa tilgang til tr r pa beroringsskjermen i eller uten kamp. Nar du treffer fiender, odelegger blokker, eller bruker evner fra Command Deck, begynner klokkemaleren ved siden av tegnets vakre ansikt a fylle opp og fortsette gjennom nivaer. Et maksimalniva angir at den valgte ferdigbevegelsen er klar til a losne seg.

Siste Guider.

Rundt nettverket.

Copyright 1996-2013, IGN Entertainment, Inc. Et IGN Entertainment Games-nettsted.