Htop roulette calella

Htop roulette calella h1>

Denne oppl ringen dekker de forskjellige skyggealternativene i den forste offisielle versjonen av V-Ray for Softimage. Vi undersoker V-Ray Material-alternativene (diffust lag, refleksjon, refleksjonsglans, brytning etc.) og skaper komplekse materialer med V-Ray Blend Materialet og V-Ray Car Paint Material.

V-Ray for Softimage: Hair & # 038; Fur Shading.

Hvordan du kan gjore har og pels raskt og effektivt med VRayHairMtl shader.

V-Ray for Softimage: V-Ray Proxy.

Denne videopresentasjonen viser hvordan du bruker V-Ray Proxy til a gi tung geometri ved maksimal minneeffektivitet ved a lagre geometrien pa harddisken.

V-Ray for Softimage: Render Elements.

I denne oppl ringen snakker Jimmy fra Chaos Group om en av de mest kraftfulle funksjonene i V-Ray – dens renderingselementer. L r hvordan du bruker standard gjengningselementer og opprett egendefinerte, noe som gir deg mer kontroll i sammensetning.

VRay HDRI Lighting.

En veiledning om HDRI-belysning med V-Ray. Klikk her.

Tepper og Tepper – 3Ds Max og VRay Tutorial.

Hvordan lage fine tepper og tepper med max og vray?

I denne veiledningen ser du hvordan du bruker raske og forskjellige metoder for a lage tepper og tepper.

Klikk her for a se videoene.

Learnvray.com & # 8211; offisielle V-Ray instruktorer.

Hvis du vil l re av offisielle V-Ray lisensierte instruktorer godkjent av Chaos Group, er learningvray.com det storste pedagogiske prosjektet som noensinne er opprettet for i dag, fullt stottet av offisielle V-Ray instruktorer!

Utdanne er ikke bare a lage vakre bilder, utdanne er a avdekke hva som er de grunnleggende konseptene bak et bilde. Bare pa denne maten kan du gjengi det samme prinsippet i dine egne scener.

Lektene utformet i en perfekt progresjon, en forste del av 10 leksjoner er for nybegynnere som starter fra bunnen av. Fra leksjon 11 starter 5SRW-metoden for a l re hvordan man bruker de viktigste fotografiske konseptene i V-Ray, ved a bruke som det var en ekte DSRL!

LEARN V-RAY er enkel, logisk, effektiv.

Det arlige abonnementet er na tilbudt & gt; L r V-Ray / tilbud.

Blandingsmateriale.

I denne videoen kan du l re hvordan du oppnar en kult multimaterialeffekt ved a bruke V-ray-blanding.

Klikk her for andre oppl ringsprogrammer.

Bruke Vrayproxy.

I denne oppl ringen l rer vi hvordan du bruker VRayProxy-objektet som matte objekt i Krakatoa. Ogsa vi l rer a lage VRayProxy-objekt pa en sv rt effektiv mate uten a bruke 3Dsmax & # 8230;

Skaper skyer med Vray Miljo take.

Tutorial av Francesco Legrenzi.

En av de mest interessante funksjonene introdusert i V-Ray 1.5 SP3 var VRayEnvironmentFog (VEF). Det kan se ut som et enkelt takesystem, ligner det i 3ds Max, men det er virkelig kraftigere. Faktisk kan det samhandle med global belysning og generere volum kaustiske effekter.

Testing Glass VRay Materials.

& # 8230; Jeg laget 3 forskjellige materialer og brukte dem pa samme glassobjekt. Den forste har IOR pa 1,5 og den andre har IOR eller 1.7. De har begge Fresnel refleksjoner slatt pa. Na har det tredje materialet ingen Fresnel refleksjoner, men jeg senket refleksjonen til 50% (gra farge, RGB: 128/128/128). La oss se hvordan det ser ut som & # 8230;

En annen veiledning om glassmateriale og simulering av diamanter & # 8217; refleksjon med dispergeringsparameter.

Glass og flytende gjengivelse i V-ray.

I denne oppl ringen ser vi hvordan du lager V-Ray Glass anc Liquid Material til egne renders. Les dette for mer info.

Motion blur – Det handler om a balansere.

Bevegelsesskarphet er den tilsynelatende strekningen av raskt bevegelige objekter i et stillbilde eller en sekvens av bilder som film eller animasjon. Det resulterer nar bildet som blir tatt opp endres under opptak av en enkelt ramme, enten pa grunn av rask bevegelse eller lang eksponering.

Les her mer info om dette.

Procedural V-Ray Sand Materiale & # 8211; Javier Pintor.

Interessant oppl ring hvordan produsere ett prosessorisk sandmateriale med V-Ray & # 038; 3ds Maks.

Se denne videoen for a l re mer og lese dette for andre detaljer.

Fotografisk tiln rming i arkitektonisk visualisering.

Betydningen av a ha en fotografisk godkjenning i din Render!

Etter den store boken om dette emnet & # 8220; Fotografi og gjengivelse med V-Ray & # 8221; skrevet av Ciro Sannino, ogsa Lasse Rode skrev en artikkel om dette emnet.

Lasse Rode / Studio XOIO & # 8211; Berlin-baserte studio xoio ble etablert i 2006 av Peter Stulz og Lasse Rode. Det er spesialisert pa hoy kvalitet folelsesmessig arkitektur og produkt visualisering. Teamet pa xoio bestar av folk som har en arkitektur og designbakgrunn. Det gir en sterk forstaelse av kreative prosesser og evnen til a gi stotte i sporsmal om design.

VRayLightMtl + VRayDirt for Quick AO Render Checkup.

I denne oppl ringen finner vi et raskt tips for a skape en Ambient Occlusion med V-Ray.

Les dette for a fa mer informasjon >>> Quick AO.

Mer om V-Ray Fur.

I denne V-Ray-oppl ringen onsker jeg a introdusere Vray Fur. Jeg skal ikke forklare alle parametere en etter en. Det er det du vil finne i Vray-hjelpedokumenter. Her prover jeg a vise evner hos Vray Fur med a fa noen eksempler.

Simuler tepper pa 4 mater!

Et veldig fint og nyttig innlegg fra Austris Cingulis pa egen blogg! har du noen gang provd a simulere teppe? Yeeeeaahhhh & # 8230 ;. Hvis du er ny pa dette, se disse 4 videoene for a l re deg a gjore det med V-Ray-forskyvning, V-Ray Fur, Hair and Fur og Forest pro teppe!

Vray Tutorial for a lage Manica Lunga Library.

For a samle er Manica Lunga-biblioteket en sovesal bygget i det 15. arhundre av arkitekten Giovanni Buora, og deretter konvertert av den italienske arkitekten Michele De Lucchi. Historie for a sorge for at noen leser i lopet av kontortiden din, statistikkstedet forrader deg, jeg tilbyr en liten fremstilling av!

Opprette Fosser Tutorial.

En komplett oppl ring om opprettelse av fosser ved hjelp av 3ds Max Particle System.