DiabloFans.

DiabloFans.

[2.2] Ultimate End-Game M6 (Detailed Guide) – Oppdatert for 2.2.

Evasive Fire.

Generer: 4 Hatt.

I stedet for backflipping, oker Hatred generert til 7.

Cluster Arrow.

Stjerneskudd.

I stedet for a slippe ut granater, slipp opptil 2 raketter pa n rliggende fiender som hver har 600% vapenskade som Fysisk.

Forberedelse.

Nedkjoling: 45 sekunder.

Avstraffelse.

Gjenopprett 75 hat.

Polar stasjon.

Turret Chills alle n rliggende fiender innen 16 meter, Senker deres bevegelseshastighet med 60%.

Kostnad: 8 Disciplin.

Etter bruk av Vault har din neste Vault innen 6 sekunder sin Disciplin-kostnad redusert med 50%.

Nedkjoling: 30 sekunder.

Wolf Companion.

Aktiv: Din ulv grater, gir deg og dine allierte innen 60 meter 15% okt skade i 10 sekunder.

Night Stalker.

Dine prim re ferdigheter genererer ytterligere 4 hat.

Ballistikk.

Ok skade pa raketter med 100%.

Custom Engineering.

Ok varigheten til Caltrops, Marked for Death, Spike Trap og Sentry med 100%.

Nar du far dodelig skade, forsvinner du i stedet i 2 sekunder og regenererer 50% av maksimal levetid.

Marauder Visage.

Marauder’s Spines.

Haunt av Vaxo.

Marauder’s Carapace.

Reaper’s Wraps.

Marauder’s Hansker.

The Witching Hour.

Marauder’s Encasement.

Marauder Treads.

Tilbakeholdenhet.

Arcane Barb.

Bombardiers ryggsekk.

Marauder’s Visage Stat Prioritet: «> DexIncreases skaden av en kritisk suksess med en prosentandel.»> CHDIt er en socket «> Socket.

Marauder’s Spines Stat Priority: «> Redusert ressurs kostnad»> AD «> Dex.

Haunt of Vaxo Blackthorne’s Duncraig Cross Smaken av Time Stat Prioritet: «> Dex»> CHCBetar skaden av en kritisk treff med en prosentandel. «> CHDIt er en socket»> Socket.

Marauder’s Carapace Stat Priority: «> DexIncreases HP.»> VitIt er en socket «> Socket.

Reaper’s Wraps Lacuni Prowlers Strongarm Bracers Stat Prioritet: «> DexIncreases HP.»> Vit «> CHC»> Fysisk%

Marauder’s Gloves Stat Priority: «> Dex»> ASINcreases skaden av en kritisk treff med en prosentandel. «> CHD»> CHC.

The Witching Hour Blackthorne’s Notched Belt Stat Priority: «> Dex oker skaden av et kritisk treff med en prosentandel.»> CHD «> ASIncreases HP.»> Vit.

Marauder’s Encasement Stat Prioritet: «> DexIncreases HP.»> VitIt er en socket «> Socket.

Marauder’s Treads Stat Prioritet: «> DexIncreases HP.»> Vit «> AR.

Focus Restraint Stat Prioritet: «> Dex»> CHCIt er en socket «> SocketIncreases skadene av en kritisk treff med en prosentandel.»> CHD.

Arcane Barb Etrayu Kridershot Stat Prioritet: «> Dex»> Dmg% Det er en sokkel «> Socket»> Redusert ressurs kostnad.

Bombardier’s Rucksack Stat Prioritet: «> DexIncreases HP.»> Vit «> CHC»> AS.

Legendariske juveler.

Bane av fanget.

Zei er stein av hevn.

Den storste forskjellen i gearing i 2.2 er det faktum at vi na skal kjore med Full M6 og Focus + Restraint. Etter a ha gjort en betydelig mengde Grifts, inkludert min nav rende 51 klar med en pen soppelskive, er den krystallklar; F + R er her for a bli og lenge er dagene til RoRG / SoJ. Jeg personlig foler dette begrenser elementet mangfold litt, og kan bli lost ved a gjore M6 til et 5 sett, men det ville v re altfor kraftig i dagens tilstand av spillet.

Marauder Visage: Dex / Crit / Socket / CA Skade.

Marauder’s Bryst: Dex / Vit / SentryDmg / 3 Sockets. All Resist er ikke en darlig erstatning for Vitality.

Marauder’s Spines: Dex / RCR / Area Dmg / SentryDmg. Dette oppsettet er na optimalt for bade gruppe- og solospill.

Belt: Enhver Dex / Vit /% Life / Resi belte vil gjore til du finner WH. Ideelt sett vil du ha et BT belte for a parre med nakken til 3-delene til du far et godt alternativ nakke og WH. For rullene pa Witching Hour, Dex / Vit / AS / CHD.

Bracers: Reaper’s Wraps. Med tapet av RCR fra Pride’s Fall, har disse bracers blitt nesten et must, da du stole pa glober og din generator mye mer na for a holde opp Taeguk stabler opp.

Marauder’s Legs: Dex / Vit / AR / 2 Sockets. Armor er en anstendig erstatning for AR.

Marauder stovler: Dex / Vit / MoveSpeed / CA Skade. All Resist er ikke darlig over movespeed, men det er stort sett ikke nodvendig.

Vapen: Med handlagde gjenstander som kan rulle som gamle og 2HXbuer som gir tilbake, er Arcane Barb na BIS. Mens det har alt annet, har de andre kryssboyene det, det er mye mer hensiktsmessig siden du bare kan brute kreve en anstendig rolle. RCR er den absolutte beste anbringelsen for a skilles fra% Dmg og DEx. Sannsynligvis slutter du med en vita roll tho, sa takk til det. Hvis du far en gammel Etrayu, kjor med en kald bygge, da det gjor begge byggene sammenlignbare i produksjonen (Mer matematikk om dette pa wudijo innlegg). En gammel kridershot gjor like bra ogsa.

Bombadiers ryggsekk: Dex / Vit / Crit / AS / CA Dmg / Discipline. Skivene er nokkelfaktoren her. Du kan grofte Vit for RCR / CDR / EliteDmg for hoyere GRifts.

Amulet: Dette er hvor ting blir rotete. Hellfire Amulet er den aller beste amuletten akkurat na. Arsaken er at du trenger Nightstalker for a legge til rette for at Taeguk stabler opp (og oker dps ved a redusere antall generatorer du trenger a skyte), men du kan ikke slippe Custom Engineering / Awareness / Ballistics. Cull the Weak var det eneste mulige alternativet a fjerne, og det er virkelig veldig kraftig (Flat 20% skade multiplikator). Ingenting annet kommer n r HFA for oyeblikket, sa fa sliping. Hvis du ikke har en, vil noen Dex / CC / CHD / Socket amulet v re tilstrekkelig.

Ringer: Fokus + Restraint. Endringene i dette settet gjorde det sint overstyrt (2 separate 50% multiplikative buffs, for totalt 125% ekstra skade (1 x 1,5 x 1,5)) og ingenting kommer n r dem. Mens konvensjonen av elementer kan SEEM sterk, kan det pa toppen av F + R na hoyere enn F + R, men nedetid pa buff betyr generelt det gjor mindre konsistent skade. Du vil ha Dex / Crit / CHD / Socket pa begge ringene, noe som kan v re vanskelig a fa.

Hansker: Marauder Hansker. Dex / Crit / CHD / RCR.

Selv om det ikke er optimalt for Speedrifting lenger pa grunn av a bli overskygget av Natalya, kan M6 fortsatt holde det bakken. Elementalisering forblir den samme, bare bytt brakere til brann, og bygg deg til http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#UdPkVS!bZUi!YbcaZc. Passivene vil avhenge av hva du har pa HFA, men du vil vanligvis ha Blood Vengeance / TA / Awareness / CE / enten Nightstalker eller Cull the Weak.

Oh gutt. Den nye kongen av Speedrifting. Det er T6, 35-38 eller 45+ (Double Nata / Monk / Barb kan rydde 45+ i lopet av 2 minutter), Natalya er her for ikke bare a introdusere en annen spillestil, men a holde DH i toppdogplassen for speedfarming. Var store sensei Wudijo har skrevet en veiledning om denne bygningen, sa ikke bare a skrive en annen tekstmur, men la deg ga med hans. (Http://www.diablofans.com/builds/53651-2-2-natalya-strafe-speedfarm).

Den bygningen er perfekt for T6 speedfarming. For 35-38 og 45+ er det noen ting a endre. Vengeance blir Evasive Fire – Focus, RoV gar fra Shade til Flying Strike, du kjorer Focus + Restraint og 6P Natalya. A fa sa mye CDR som mulig for a ha sa lav CD som mulig pa RoV, og dermed sende elites raskt med Crashing Rains latterlige bris og de to bufferne fra F + R.

Den gode gamle M6 kan fortsatt holde sin egen nar det gjelder hoy GRIFTING, despiste igjen, overskygget av Unhallowed Essence + Kridershot + Precious Bolts.

Gearing er rett og slett full M6, F + R, og en brann bygger i tilknytning til http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#UdPkjS!XcUi!Ybcaac. Du kan erstatte MFD for Straffen hvis gruppen din ikke er helsemessig savnet, og du bor ha blodgjenkjenning i blandingen av passiver (Enten pa HFA eller baseline avhengig av amulettens passive). Cluster Bombs er ogsa et alternativ, men mye vanskeligere a bruke. Ikke glem a holde F + R buffs opp gjennom bruk av generatorer, og du er satt. Denne bygningen er sv rt ressursforbrukende, sa en lov om hapkrusader eller solan WD er sterkt anbefalt.

Var nye leketoy i 2.2 har allerede begynt a vise det potensialet nar det kombineres med Kridershot og Precise Bolts, som gir en imponerende # 1 56 solo klar, og tar nummer 1 i 2, 3 og 4-spillerne pa EU. Bygningen som brukes er http://www.diablofans.com/builds/53767-gr-50-ue-lightning-blue-balls-demon-hunter-build-2, som beskrevet ganske noyaktig av Philosophios.

Noen viktige poeng til dette bygger:

Du trenger et krigshot med disiplin, helst gammel og med enten Attack Speed, Damage vs Elites eller CDR / Area Damage.

Du trenger noyaktige bolter med disiplin, helst med Dex / AS / Crit / Elemental Arrow Damage og enten Dmg vs Elites / CDR eller Area Damage. Hovednotat pa denne kveleren er at du ogsa vil ha MINIMUM mengde BL-hastighet mulig, noe som er 30%. Det er en stor forskjell som gar fra 30% til 40% med hensyn til antall ganger BL vil sla en fiende, og VocaloidNyan har allerede delt denne informasjonen om dette emnet: http://us.battle.net/d3/en/forum/ emne / 14610620934.

Full UE sett med Focus + Restraint. Elemental Arrow skade pa bade hode og stovler. Sannsynligvis Trifecta UE-hansker, da det ikke er behov for RCR. Maksimal Discipline pa brystet. Lacuni’s / Steady Strikers med Lightning / Dex / AttackSpeed / Crit. WH over Thunder Gods Vigor, definitivt.

Bygg ville se noe slik ut for gruppen: http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#RdQVYS!cRSi!abaacc. Erstatt agn fellen med MFD i henhold til din andre DH. Blanding av 5 passiver med HFA ville v re Awareness / Cull svak / Single Out / Ambush / Steady Aim. For solo er http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#RdQVkj!cRSi!abcaYa bygningen som skal brukes.

Legendary Gems: Fanget banen / Zei’s / Taeguk for M6 (kan bli bane av kraftig for Speed drives), Bane of the Trapped / Taeguk / Kraftig for Natalya Speedfarm, Fanget / Zei / Kraftig for UE Slowball.

Paragon Prioriteter.

Forsvar.

CORE: 15% Movespeed (eller hva du trenger a cap pa 25%)> Dex. Hvis i forsok, ga for alle ut Dex. I gruppespill bor du ha MS pa stovler for a fa mer dex her. Forseelse: CHD & gt; CC & gt; CDR> AS Defence: All Resist & gt; Rustning & gt; % Liv & gt; LifeRegen Adventuring: Ressurskostnadsreduksjon & gt; Arealskade & gt; Livet pa Hit & gt; Gull Finn.

Bygg veiledning.

Ahoy alle, Bleed her.

Besluttet a endelig oppdatere veiledningen for 2.2 etter noen tester bade i gar og i dag. Det er mye kortere enn for, da M6 har blitt litt enklere, men darlig ga over Solo / Group og T6 / Speedrifting. DH har na 3 forskjellige spillestiler, alle er levedyktige og egnet for bestemt innhold. Jeg kommer til a ta et skritt tilbake og i stedet for a skrive en helt ny guide pa Natalya og SlowBall, bare la deg ga med Wudijos tidligere skriftlige og detaljerte veiledninger for begge disse spesifikasjonene. All info pa disse guidene er Wudijo, og han tar full kreditt for det.

Denne bygningen er en fysisk M6-konstruksjon, som er den hoyeste dps-solo-konstruksjonen for M6. Hvis du vil vite den dype matematikken bak dette, kan du sjekke (http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-class-forums/demon-hunter-the-dreadlands/105714-physical-cluster den ultimative solo-dh-build-math # c14), der var sensei Wudijo erstatter sine vanlige sengetoy og sove timer med Excel-ark og teoriutvikling. All informasjonen i sin guide er fullt kreditert til ham. En liten paminnelse, Kridershot / Precise Bolts med UE er sterkere enn dette for bade solo og gruppespill, men det krever sv rt spesifikke elementer, og det er mye vanskeligere a utveksle. Jeg klarte a rydde 54 med UE med unoptimized kit og det er 2 57 klare pa EU-leaderboardet, og viser det sanne potensialet i dette nye settet i forhold til var gamle M6 overlord.

Follower: For solo spill, bor du bruke Templar. Grunnen til a v re hans massive helbredelse, CC, bodyblock potensial, men viktigst, hans vanvittige DPS sammenlignet med alle andre tilhengere. Ganske mye det som ble sagt i dette innlegget:

«Templar. Han skyver ut flere dps enn enchantress med Thunderfury med STR og RedGem, Moonlight Ward med Str / Asp / Crit / Socket, Unity med STR / Crit / Elitedmg / Socket, Bul’kathos Wedding Band med Str / Crit / Attack Speed / Socket, Defender of Westmarch med STR / Crit / Socket /% Block, og templar relikvie med 100% CHD og STR / Block%.

Maxing STR og ikke gar over 150% CHD (50% Base + 100% fra Relic eller annen kombinasjon, siden etterfolgere er takket v re 150% CHD) med en Thunderfury og Defender of Westmarch, gjor denne fyren til et absolutt dps dyr. Heal / Intimidate / Charge / Inspire, han proccs BoTT, bodyblocks fiender sammen med kj ledyrene dine, tanks elektrifiserte hits, gir deg hat / sec, osv.

Denne videoen viser det ganske bra, selv om han ikke har perfekt utstyr: https://www.youtube.com/watch?v=zt_duCaVBiA »

MINE TAKK PA 2.2:

Jeg tror rlig at denne oppdateringen er fantastisk. Det er mye mer balanse mellom klasser, vi har endelig en hoyere Bloodshard cap, og av en eller annen grunn foler rifts at det er litt tettere for meg. Jeg er ganske glad for at DH na har 3 kraftige bygg for a velge mellom (M6 / Nat / UE), alle av dem er levedyktige pa endgame, med visse begrensninger ofc. Jeg vil mest sannsynlig ikke spille sesong 3, men nar det ender, vil jeg definitivt gi UE MS med DML en prove. Samlet en veldig god oppdatering, haper at de fortsetter a ga pa riktig mate med fremtidige.

Eventuelle sporsmal eller forslag du matte ha, gjerne la det sta i kommentarene.

Zealot Medlem siden: 5/2/2014 Innlegg: 51 Klasse: Barbarian Medlemsdetaljer.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Zakarumite Sted: Taastrup Medlem siden: 3/20/2014 Innlegg: 5 Medlemsdetaljer.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Zakarumite Sted: Taastrup Medlem siden: 3/20/2014 Innlegg: 5 Medlemsdetaljer.

Zealot Medlem siden: 20.02.2012 Innlegg: 74 Medlemsdetaljer.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Zealot Medlem siden: 5/2/2014 Innlegg: 207 Klasse: Demon Hunter Medlemsdetaljer.

Nephalem Medlem siden: 27.09.2012 Innlegg: 8.949 Btag: bagstone # 2613 Medlemsdetaljer.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Flott bygge, bare en liten kommentar. RoRG og SoJ ruller ikke 5 primaries i 2.1. (Hvis du har funnet noen av de med nye ruller, send meg et bilde via PM, sa jeg kan legge dem til traden.)

Zealot Medlem siden: 5/14/2014 Innlegg: 153 Klasse: Monk Medlemsdetaljer.

Flott bygge, bare en liten kommentar. RoRG og SoJ ruller ikke 5 primaries i 2.1. (Hvis du har funnet noen av de med nye ruller, send meg et bilde via PM, sa jeg kan legge dem til traden.)

Zealot Medlem siden: 5/2/2014 Innlegg: 207 Klasse: Demon Hunter Medlemsdetaljer.

Hoyeste dps? Nar mobben beveger seg ut av polarstasjonen din, taper du 40% skade. Ogsa SS med helbredende damper er slosing med spor for GR siden du vil ha hvelv for dem.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Hoyeste dps? Nar mobben beveger seg ut av polarstasjonen din, taper du 40% skade. Ogsa SS med helbredende damper er slosing med spor for GR siden du vil ha hvelv for dem.

Jeg har holdt pa a v re et rovhull, men arrogansen din har na nadd et niva hvor jeg ikke kan sta lenger.

Det er ingen annen variabel jeg kunne se selv bli brukt som et motargument til Polar + CTW + Bane combo, sa det er en del av din BS ute av veien.

Den eneste grunnen til at Jailer / Tstorm arent ditt hovedproblem er fordi du heller ikke finner dem relativt ofte, eller du kjorer dobbelt enhet. Hvis sistnevnte, sa er det ganske tydelig at disse 2 anhengene ikke er et problem for deg. Det er en stor forskjell mellom 400k Jailer og 200k. Takk for at du deler din PoV pa det minst viktige temaet for diskusjonen, avskrevet.

Ta gjerne bevis eller minst mer enn din grunnleggende mening neste gang du svarer pa dette innlegget.

Hierophant Medlem siden: 1/1/2013 Innlegg: 1.461 Medlemsdetaljer.

Zealot Medlem siden: 5/2/2014 Innlegg: 207 Klasse: Demon Hunter Medlemsdetaljer.

Hoyeste dps? Nar mobben beveger seg ut av polarstasjonen din, taper du 40% skade. Ogsa SS med helbredende damper er slosing med spor for GR siden du vil ha hvelv for dem.

Det er ingen annen variabel jeg kunne se selv bli brukt som et motargument til Polar + CTW + Bane combo, sa det er en del av din BS ute av veien.

Den eneste grunnen til at Jailer / Tstorm arent ditt hovedproblem er fordi du heller ikke finner dem relativt ofte, eller du kjorer dobbelt enhet. Hvis sistnevnte, sa er det ganske tydelig at disse 2 anhengene ikke er et problem for deg. Det er en stor forskjell mellom 400k Jailer og 200k. Takk for at du deler din PoV pa det minst viktige temaet for diskusjonen, avskrevet.

Ta gjerne bevis eller minst mer enn din grunnleggende mening neste gang du svarer pa dette innlegget.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

Hoyeste dps? Nar mobben beveger seg ut av polarstasjonen din, taper du 40% skade. Ogsa SS med helbredende damper er slosing med spor for GR siden du vil ha hvelv for dem.

Det er ingen annen variabel jeg kunne se selv bli brukt som et motargument til Polar + CTW + Bane combo, sa det er en del av din BS ute av veien.

Den eneste grunnen til at Jailer / Tstorm arent ditt hovedproblem er fordi du heller ikke finner dem relativt ofte, eller du kjorer dobbelt enhet. Hvis sistnevnte, sa er det ganske tydelig at disse 2 anhengene ikke er et problem for deg. Det er en stor forskjell mellom 400k Jailer og 200k. Takk for at du deler din PoV pa det minst viktige temaet for diskusjonen, avskrevet.

Ta gjerne bevis eller minst mer enn din grunnleggende mening neste gang du svarer pa dette innlegget.

Det er her det blir morsomt. Det eneste du har uttalt akkurat na for a prove a motbevise poenget mitt var Spitfire / Elemental Arrow FA, noe som betyr a tilpasse en skadelig ferdighet i stedet for Immolation Arrow / Impale Chemical Burn bare for a ha en komoditet av frittstaende sentries. Spitfire er veldig sterk, uten tvil. Imidlertid er skaden det ikke i mine oyne nok til a luke ut en ferdighet som Impale – Chemical Burn og erstatte den med frostpil. Hvis du ikke kan plassere dine sentries riktig for gud vet hvilken grunn, sa ja, Spitfire / FA ville v re det beste valget. Sa igjen, med den logikken, hvis du ikke kan spille sa bra, kan du alltid gjore T4 i stedet for T5. Din dps burde ikke lide som en biprodukt av din manglende evne til a spille spillet.

Zakarumite Medlem siden: 8/9/2014 Innlegg: 1 Medlemsdetaljer.

25-27 niva er en vits na og utstyret mitt er ikke sa bra, ingen T% T hender, min Soj er virkelig spok med Light dmg nar jeg bruker brannstaver, ingen Unity.Keep mobs pa frosty sentries er ikke sa vanskelig, hjelper mye pluss med passiv og beinet. perle er en fin dmg output.Overall +, takk.

Sexton Medlem siden: 6/11/2012 Innlegg: 284 Medlemsdetaljer.

25-27 niva er en vits na og utstyret mitt er ikke sa bra, ingen T% T hender, min Soj er virkelig spok med Light dmg nar jeg bruker brannstaver, ingen Unity.Keep mobs pa frosty sentries er ikke sa vanskelig, hjelper mye pluss med passiv og beinet. perle er en fin dmg output.Overall +, takk.

Ja, jeg oppdaterte guiden med Impale Chemical Burn i stedet for Immolation Arrow, skal for den positive tilbakemeldingen.